Az Union-Steel Kft. olyan hatékony minőségirányítási rendszert kíván bevezetni és működtetni, amely garantálja szolgáltatásainak, termékeinek, állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését és Vevőinek megelégedettségét.
Az Union-Steel Kft. minőségpolitikájának alapkövei:
- Vevői megelégedettség folyamatosan magas szinten tartása.
- Szolgáltatásaink, termékeink folyamatos fejlesztése, új alkalmazások bevezetése.
- Az iparági követelmények figyelemmel kísérése, partnereink tájékoztatása.
- Munkatársak folyamatos szakmai továbbképzése, a munkakultúra fejlesztése, a technikai fejlődés rövid időn belüli vállalati alkalmazása.
- A kft gazdaságos működtetése mellett a vezetés célja a minőségügyi teljesítmény folyamatos javítása.
Az Union-Steel Kft. minőségpolitikájának középpontjában a VEVŐ áll.
Legfőbb célunk, hogy szolgáltatásaink, termékeink minősége mindenkor feleljen meg a vevőink által meghatározott és elvárt igényeknek.
Erőforrásaink közül legfontosabbnak az embert tekintjük, közreműködésükkel, képzésükkel folyamatosan fejleszteni tudjuk szolgáltatásunk minőségét. Az Union-Steel Kft. vezetősége „vevő”-nek tekinti a meglévő és leendő Vevői mellett a tevékenységére ható külső érdekelt feleit is.
A céljaink elérése érdekében:
- Vevőink elégedettségét folyamatosan figyelemmel kísérjük.
- Folyamatos műszaki innovációval növeljük tevékenységünk színvonalát, biztonságát.
- Erőfeszítéseket teszünk piaci pozíciónk folyamatos javítására.
- Minőségcélokat tűzünk ki, azok megvalósítását figyelemmel kísérjük.
- Az adatok és információk elemzésén alapuló döntéshozatallal biztosítjuk az európai minőségi normáknak való megfelelést, valamint a tevékenységükre vonatkozó vevői, jogszabályi és egyéb alkalmazható követelmények teljesítését.
Elvárásunk, hogy minden munkatársunk személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá Társaságunk sikeréhez.
Dunaújváros, 2014.01.01.
Molnár Anikó
ügyvezető
